Bijuteriile Pandora – povestea renașterii micului magazin danez

Vă aducem câteva fapte interesante despre marca Pandora
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

În cazul în care am face o listă cu accesoriile de modă, care sunt în lume un adevărat concept, nu ar trebui să lipsească bijuteriile Pandora. Asemenea bijuteriilor Swarovski, și accesoriile Pandora valsează în graficele de vânzări din segmentul lor. Nu este de mirare – au în spate o istorie bogată, care este însoțită de o poveste interesantă despre renașterea unei mici afaceri daneze într-o mare companie internațională.

Conținutul articolului

Bijuteriile Pandora și povestea lor

Povestea companiei Pandora începe în danezul oraș Copenhaga încă în anul 1982, când cuplul Per și Winnie Enevoldsen au înființat un mic magazin de bijuterii. Încă de la începuturile afacerii, ambii fondatori obișnuiau să călătorească în Tailanda, ca să caute bijuterii de import. Pe măsură ce cererea pentru bijuteriile lor a început să crească, treptat au început să-și modifice și direcția afacerii în comerțul cu amănuntul pentru clienții danezi.

Brățara cu pandantivele Pandora
Sursa: adobestock.com

Etape semnificative

Ca și etape semnificative legate de prosperitate viitoarei companii de succes pot fi considerați anii 1987 și 1989. În timp ce în anul 1987 Per și Winnie au încheiat vânzările cu amănuntul și s-au mutat în spații mai mari, atunci cu 2 ani mai târziu, antreprenorii plin de speranță au decis să producă propriile bijuterii Pandora în Tailanda. În afară de acest lucru, au angajat și propriul lor designer.

Succesul internațional

Lansarea brățării Pandora pe piața daneză în anul 2000 a prefigurat un succes internațional minunat al întregului brand. În următorii ani, compania a început să se extindă la nivel internațional și a pășit pe noile piețe:

  • 2003 – USA
  • 2004 – Germania și  Austrália

Creșterea capacității de producție

După un succes considerabil și o transformare semnificativă într-o platformă internațională de vânzări, compania Pandora a deschis în anul 2005 o fabrică de producție cu 6 nivele, care și acum formează partea centrală a producției și a infrastructurii actuale. În august 2008 a fost deschisă o a doua fabrică în aceeași localitate, după care a urmat în  2010 când s-a deschis a3a și a4a fabrică Pandora – în aceiași zonă. Aceste fapte au întărit semnificativ unica setare a producției a companiei Pandora.

Bijuteriile Pandora sunt într-adevăr inconfundabile
Sursa: adobestock.com

Bijuteriile Pandora în prezent

Brățările și pandantivele Pandora sunt azi produse și vândute în mai mult de 70 de țări pe 6 continente prin intermediul a mai mult de 10 300 magazine. Interesant este, că compania Pandora angajează aproximativ 27 300 de oameni în întreaga lume, dintre care aproape 13 200 în Tailanda. 

Misiunea companiei Pandora este să ofere femeilor din întreaga lume bijuterii originale de înaltă caltitate, moderne și totodată accesibile la preț. Tocmai din acest lucru provine efortul de a inspira femeile în faptul de a exprima propria individualitate. Toate femeile au propriile povești, care merită a fi ascultate. Și tocmai în acest lucru pot fi ajutate de inconfundabilele bijuterii Pandora.

Așadar în cazul în care căutați accesorii de modă originale și cu bun gust, bijuteriile Pandora cu siguranță vor fi alegerea potrivită. Puteți să vă uitați și la alte mărci, în oferta cărora găsiți brățări preafrumoase și nu mai puțin și pandantive uimitoare. Este suficient doar să vă alegeți bine.

V-a plăcut articolul? Nu uitați să-l distribuiți

Share on facebook
Distribuiți

CELE MAI NOI ARTICOLE

Scroll to Top